Persbericht Politiek café 19 mei 2016

PERSBERICHT

D66 organiseert in samenwerking met alle politieke partijen in Dronten een Politiek Café

Politiek is leuk!

Onder deze titel heeft het afdelingsbestuur Dronten van D66 het initiatief genomen voor een Politiek Café dat op donderdagavond 19 mei in de Meerpaal plaatsvindt. De fracties en besturen van alle politieke partijen in de Dronter raad doen mee! Gezamenlijk hebben de partijen een interessant programma opgesteld voor een leuke en interessante avond. En misschien start hiermee ook een mooie nieuwe traditie…

Het wordt een interessante avond met debat, uitdaging en spel. In een Lagerhuisdebat zullen de partijen elkaar uitdagen op een aantal smaakmakende thema’s. Aansluitend daarop vindt een estafettedebat plaats. Een één op één debat waarbij elke partij een volgende partij uitdaagt op belangrijke onderwerpen. We sluiten het Poltiek Café af met de interactieve Dronter Kennis Kwizzzz! Samen met het publiek strijden teams om wie de meeste kennis heeft van Dronten.

Maar liefst twee gedeputeerden van de provincie Flevoland hebben hun medewerking toegezegd aan het Politieke Café; Jaap Lodders en Michiel Rijsberman zullen kort pitchen over onderwerpen uit hun portefeuille die voor Dronten van belang zijn. Daarnaast zullen zij de deskundige jury vormen bij de debatten tijdens deze avond.

Voor wie is deze avond bedoeld? Kort samengevat; voor iedereen die politiek geïnteresseerd is of wil worden. Dit is uw kans om op een leuke manier inzicht te krijgen in de mensen en partijen die zich inspannen voor de politiek in Dronten. U bent van harte welkom!

De toegang is gratis. De avond was niet mogelijk geweest zonder medewerking van de Meerpaal. Zij stelt de kleine zaal open vanaf 19.15 uur. Om 19.30 uur start het programma.

Einde Persbericht

Gepubliceerd op 08-05-2016 - Laatst gewijzigd op 22-11-2018