vrijdag 22 februari 2013

D66 Informatieavond Gemeenteraadverkiezingen

D66 Dronten is alweer hard bezig aan de voorbereidingen voor de gemeenteraadverkiezingen die in maart 2014 plaats vinden.

Om het liberale geluid goed te laten horen is er niet alleen een gefundeerd verkiezingsprogramma nodig, maar ook getalenteerde en enthousiaste mensen.

Om iedereen een kans te geven organiseert de partij een openbare informatieavond op 4 maart aanstaande in buurtcentrum De Kajuit in het Tussendek in Dronten.

Tussen 19u en 21.30u gaan fractievoorzitter Olga Nijmeijer, bestuursvoorzitter Karel Mathijs en Statenfractievoorzitter Michiel Rijsberman in op wat er komt kijken bij verschillende functies. Daarnaast is er de mogelijkheid om vragen te stellen en informeel verder te praten.

Bent u  benieuwd wat een functie als volksvertegenwoordiger inhoudt? Wilt u weten wat er allemaal komt kijken bij de voorbereidingen van gemeenteraadsverkiezingen of bent u geïnteresseerd in D66?

Dan is dit het ideale moment om uw vragen te stellen! D66 Dronten nodigt u van harte uit het gesprek aan te gaan. Aanmelden is niet verplicht, maar wordt wel op prijs gesteld. U kunt dit doen via Martine van Bemmel, m.vanbemmel@flevoland.nl. Belangstellenden uit de hele gemeente zijn van harte welkom.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /?>